Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Sprint QV - 1983 още едно италианско купе от Перущица
Collapse
X
-
-
15'' 7J, оригинални Ronal A1 с отлят надпис Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение15'' 7J, оригинални Ronal A1 с отлят надпис Alfa Romeo
А знаеш ли дали офсета е добър за по-големи спирачни апарати за 33-ката?Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщениеАз не намирам 15-ки. Репликите и те са с надпис АР: https://centerlinealfa.com/catalog/wheel-ronal-a-1
А знаеш ли дали офсета е добър за по-големи спирачни апарати за 33-ката?
По оригиналните джанти има повече отляти надписи, Ronal например.
Центърлайн са американци и не ги гледай много, че доставката ще е стабилно скъпа.
Тези търговци имат 15'':
OKP.de
http://www.ebspares.co.uk
Отделно, има едни във фейсбук, които редовно пуснат оферти от по 880 евро за комплект, което май е най-добрата цена.
@Vaniogeorg
Мерси! Ще е успешен сезонн ако Спринта не се разглоби на пистата на 13 Май
Comment
-
Първоначално публикувано от Vaniogeorg Покажи съобщениеКакво ще има на 13-ти?На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Оказа се, че Спринта има доста потенциал за динамично шофиране.
Въпреки, че окачването е дизайн 1972 година (тогава излиза хечбека Алфасуд) колата стои учудващо адекватно на пистата и даже предпочита газ в завоя!
Пружините са сменени със спортни за модела, но все пак окачването е събирано от където каквото излезе.
Предните амортисьори са с пригаждани пълнители, задните маслени спортни..
Аз друго исках да пробвам на пистата, а именно надеждността!
Все пак всичко по тая кола е било разглабяно в някакъв момент.
Учудващите неща:
- скоростите включват мигновено без хъркане във високи обороти.
- след 4 сесии на пълната газ (някои не пълни) мотора вървеше все така яко. Педантичността на Пешката се отплаща!
- задницата олеква при спирачка в завой, но пък лесно се контролира купето като тръгне с вратите настрани. Занасянето е предвидимо!
- спирачките (254мм ъпгрейд с апарати от Опел) са повече от адекватни за това купе. Само веднъж успях да ги помириша и нито веднъж не усетих отслабване на спирачната сила.
- Температурата на мотора не мърда от магистралната с крайцерска скорост (малко над 80), колкото и да я газиш на писта. Загрява малко повече само когато работи намясто.
Очакваните неща:
- не мога да използвам пълния потенциал на машината. Иска много каране на пистата и ошлайфане. Куца ми карането.
- Колата е много своенравна и иска здрава ръка. Вероятно от ниското тегло, но на моменти подскача цялата по неравностите на пистата.
- Адски забавна, но и плашеща понякога.
- Звука е просто симфония. Брутално як в целия диапазон!
Като цяло, конверсията към 1,7 16v се оказа супер успешна и аз съм крайно доволен.
Отидох до пистата, давах пълна газ и се прибрах с точно 0 (нула) проблеми!
Какво повече?!
Много хора хвърлиха усилия и страст по тая машина и им благодаря без да ги изброявам, но те си знаят
Comment
-
Поздравления за участието и за резултатите Митак!
Има-няма с около 20 секунди си по-бърз от мен
Стискам ти палци всичко да върви все така успешно и безупречно при теб! Усилията наистина в крайна сметка се възнаграждават!alfa romeo sprint 1984
Comment
-
Аз пък се кефя да ходя до Икеа на пазар. В багажника влиза всичко!
Чудесно премислена и функционална форма на багажника.
Нищо, че отворът му е отгоре, все пак трябва да има и красиви хоризонтални стопове!
И като я гледам тази снимка си мисля, че зелените стъкла стоят чудесно на червеното купе и най-вече на зеления мокет отвътре. Доста екстравагантен цвят мокет за повечето хора.
Comment
Comment